Zakres obowiązków
Wykształcenie wyższe; preferowane kierunki: Marketing, PR, grafika, min. 3-letnie doświadczenie w pracy w dziale marketingu jako wizjoner, osoba realizująca kampanie marketingowe od mniejszych projektów po duże kampanie reklamowe, znajomość tematyki mediów społecznościowych i umiejętności praktyczne w realizowaniu pomysłów i koncepcji, dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację, znajomość MS Office, zmysł analityczny i rozumienie procesów biznesowych, umiejętność pracy w zespole i chęć współpracy pomiędzy działami, zaangażowaną z inicjatywą i otwartością na klienta, kreatywność, inicjatywa oraz umiejętność koordynowania wielu projektów w jednym czasie, znającą trendy, narzędzia i platformy marketingu internetowego od strony praktycznej, posiada prawo jazdy kat. B, gotowość do częstych wyjazdów.
Zakres obowiązków: planowanie, wdrażanie i realizacja strategii marketingowej, tworzenie i aktualizowanie strony internetowej GM dostosowując ją do istniejących trendów i optymalizując pod wyszukiwarkę Google, tworzenie treści materiałów promocyjnych oraz współredagowanie artykułów eksperckich, uaktualnianie treści materiałów marketingowych, stron www, profili społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube), tworzenie interesujących i angażujących treści, rozbudowa fanpage, tworzenie reklam za pomocą Facebook Ads, pozyskiwanie leadów sprzedażowych z kanałów social media, przygotowywanie projektów graficznych, działania reklamowe m.in. (ulotki, banery, reklamy i projekty graficzne, spotkania, targi, foldery itp.), współpraca z działem handlowym w zakresie prowadzonych akcji, praktyczna znajomość narzędzi i programów takich jak Wordpress, SARE (bądź inne do e-mail marketingu), Photoshop, Canva, CMS, tworzenie treści pod video marketing wraz z umiejętnością edycji krótkich filmów, tworzenie e-booków, planowanie i realizacja webinarów, tworzenie landing pageów do zbierania leadów, współpraca z mediami pisanie informacji prasowych, budowanie trwałych relacji z portalami branżowymi i magazynami, współpraca z partnerami w zakresie rozwoju współpracy, znajomość zagadnień SEM, SEO, prowadzenie bloga (m.in. zgodnie z zasadami SEO) lekkie pióro, współtworzenie, rozwój i promocja nowego sklepu internetowego. ppodania składać emailem: praca@grupamarat.pl
Wymagania konieczne
Wykształcenia:
- wyższe (w tym licencjat), brak
WykształceniaSzczegoly:
Uprawnienia:
- prawo jazdy kat. B
- obsługa komputera i pakietu Office
umiejetnosciSzczegoly:
Firma oferuje
-
Rodzaj zatrudnienia:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
-
Wynagrodzenie brutto:
od 4 840 PLN
-
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
-
Wymiar etatu:
1
-
Praca stała:
TAK
Informacje
Data rozpoczęcia:
01.10.2021
Miejsce pracy:
Brzezińska 8A, 44-203 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Zawód:
specjalista do spraw marketingu i handlu
Liczba godzin w tygodniu:
40
Liczba godzin w tygodniu:
40
Aplikowanie
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dane pracodawcy
Pracodawca:
MARAT SPÓŁKA ZOO
Profil działalności:
Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana
Osoba do kontaktu:
Aneta Klepka
Email:
praca@grupamarat.pl
Pozostałe dane
Nazwa Urzędu Pracy:
Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Oferta dodana:
01.10.2021
Oferta ważna do:
02.11.2021