Zakres obowiązków
- organizowanie i zarządzanie działalnością handlową przedsiębiorstwa, w tym dobieranie form sprzedaży do rodzaju działalności handlowej, kalkulowanie cen sprzedaży (sporządzanie kalkulacji kosztu jednostkowego cen sprzedaży);
- przygotowywanie ofert handlowych i zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji handlowych;
- sporządzanie i zawieranie umów kupna lub sprzedaży;
- organizowanie przepływu kupowanych oraz sprzedawanych wyrobów i towarów, organizowanie prac dotyczących ilościowego i jakościowego odbioru towarów;
- organizowanie sprzedaży, w tym dokonywanie ilościowej i jakościowej kontroli towarów przeznaczonych do sprzedaży, oznakowywanie towarów, przygotowywanie towarów do sprzedaży, zabezpieczanie towarów przed uszkodzeniem, zniszczeniem i kradzieżą oraz stosowanie odpowiednich metod i form prezentacji towarów;
- prowadzenie sprzedaży obejmujące: informowanie klientów indywidualnych i instytucjonalnych o ofercie sprzedażowej oraz o cechach sprzedawanych towarów;
- obsługiwanie klienta, stosowanie różnych form i technik sprzedaży, prowadzenie rozmowy sprzedażowej, realizowanie zamówień klientów w różnych formach sprzedaży, przyjmowanie należności (dokonywanie rozliczeń finansowych) oraz pakowanie i wydawanie towaru;
- przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji;
- sporządzanie dokumentów potwierdzających sprzedaż towarów;
- przeprowadzanie inwentaryzacji towarów, w tym rozliczanie i ewidencjonowanie różnic inwentaryzacyjnych;
- sporządzanie i archiwizowanie dokumentów dotyczących transakcji zakupu lub sprzedaży (ewidencjonowanie operacji gospodarczych na kontach bilansowych i kontach wynikowych);
- prowadzenie racjonalnej gospodarki opakowaniami;
- organizowanie działań reklamowych i marketingowych, w tym korzystanie z różnych źródeł informacji o rynku oraz dobieranie metod badań i analiz rynku;
- dokonywanie analiz rynku dotyczących oczekiwań i potrzeb klientów oraz zachowań rynkowych klientów, dobieranie i stosowanie narzędzi promocji odpowiednich do oferty handlowej;
- opracowywanie planu marketingowego przedsiębiorstwa;
- prowadzenie analizy ekonomicznej, w tym interpretowanie podstawowych miar i wskaźników analizy ekonomicznej;
- sporządzanie sprawozdań z realizowanych zadań;
- przestrzeganie procedur dotyczących wyboru dostawców oraz zamawiania towarów zgodnie z przepisami prawa zamówień publicznych;
- dobieranie środków technicznych do wykonania określonych zadań oraz obsługiwanie urządzeń technicznych stosowanych na stanowisku pracy;
- przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
Wymagania konieczne
Wykształcenia:
- wyższe (w tym licencjat), brak
WykształceniaSzczegoly:
Firma oferuje
-
Rodzaj zatrudnienia:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
-
Wynagrodzenie brutto:
od 3 600 PLN
-
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
-
Wymiar etatu:
1
-
Praca stała:
TAK
Informacje
Data rozpoczęcia:
01.12.2021
Miejsce pracy:
Mszańska 1a, 44-304 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Zawód:
technik handlowiec
Liczba godzin w tygodniu:
40
Liczba godzin w tygodniu:
40
Aplikowanie
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dane pracodawcy
Pracodawca:
LUXECASTING POLAND BODTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Profil działalności:
Sprzedaż hurtowa metali i rud metali
www.bodtech.pl
Osoba do kontaktu:
Ewa Dańko
Pozostałe dane
Nazwa Urzędu Pracy:
Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Oferta dodana:
23.11.2021
Oferta ważna do:
31.12.2021