Rekrutuj z nami!

 

Masz pytania?

Tutaj łatwo znajdziesz odpowiedzi.

Dlaczego mam się rejestrować w serwisie?

Jest to niezbędne abyś mógł w pełni korzystać z zasobów serwisu praca.nowiny.pl. Tylko zarejestrowani użytkownicy mają możliwość dodawania nowych ofert pracy, ich promowania, przedłużania i edytowania. Rejestracja jest bardzo łatwa i bezpieczna. Bez rejestracji możesz tylko swobodnie przeglądać zamieszczone w serwisie oferty pracy.

Jak się zarejestrować?

W celu zarejestrowania nowego konta użytkownika musisz wypełnić odpowiedni formularz dla pracodawców. Formularz rejestracyjny dla firm znajdziesz po kliknięciu linku Zaloguj lub załóż konto w stopce strony w dziale Pracodawca.  UWAGA! Wybierz typ konta – pracodawca. Jeśli poprawnie wypełniłeś zgłoszenie kliknij „rejestruj” następnie otrzymasz od nas e-mail na podany w formularzu adres poczty elektronicznej z prośbą o potwierdzenie rejestracji konta. W celu potwierdzenia kliknij w link znajdujący się w treści e-maila, od tej chwili będziesz zarejestrowanym użytkownikiem serwisu praca.nowiny.pl i  będziesz mógł dodawać ogłoszenia w serwisie.

Jak zmienić hasło do mojego konta?

Jeśli zdecydujesz, że chcesz zmienić hasło do swojego konta w praca.nowiny.pl wystarczy jak zalogujesz się i wybierzesz opcję „zmiana hasła” dostępną w linku Moje konto. Następnie podaj nowe hasło i ponownie powtórz je w celu uniknięcia błędu, kliknij „zapisz” od tego momentu nowe hasło jest aktywne.

Jak zmienić moje dane?

Wszelkie dane firmy jakie wprowadziłeś w ramach swojego konta możesz w każdej chwili modyfikować. Po zalogowaniu do konta w praca.nowiny.pl i wybraniu zakładki „Moje dane” masz możliwość wprowadzenia zmian. Każda zmiana danych wymaga kliknięcia w „zapisz”.

Czy muszę wypełniać dane firmy?

Wypełnienie danych na koncie ułatwia proces zamawiania ogłoszeń i wystawiania faktur. Sugerujemy, by wypełnić te dane zaraz po rejestracji nowego konta. Pamiętaj, że masz możliwość edycji tych danych w każdym momencie.

Zapomniałem hasła, co mam zrobić?

Jeśli zapomniałeś hasła do swojego konta, wystarczy że skorzystasz z opcji „przypomnienie hasła” dostępnego na stronie logowania. W formularzu podaj swój adres e-mail i kliknij „wyślij hasło” nasz system wyśle na zarejestrowany adres hasło do Twojego konta.

Jak dodać nowe ogłoszenie w serwisie?

Dodać nowe ogłoszenie mogą tylko zarejestrowani i zalogowani użytkownicy serwisu praca.nowiny.pl. Wystarczy kliknąć przycisk „Dodaj ogłoszenie” na stronie głównej. Zostaniesz przekierowany na stronę cennika ogłoszeń. Po wyborze rodzaju ogłoszenia i kliknięciu przycisku „Zamów” zostaniesz przekierowany do formularza dodawania ogłoszenia. Po wypełnieniu danych formularza, następnie będziesz mógł wybrać płatne wyróżnienia ogłoszeń, a potem zapłacić za ogłoszenie za pomocą systemu Dotpay. Po zarejestrowaniu płatności ogłoszenie po krótkiej chwili pojawi się w serwisie.

Czy w ogłoszeniu mogę podać adres e-mail, na który mają spływać zgłoszenia kandydatów?

Wypełniając formularz dodawania ogłoszenia wypełnij pole „Adres email”. Dzięki temu wszystkie aplikacje potencjalnych kandydatów, którzy zaaplikowali na Twoje ogłoszenie trafią na Twoją skrzynkę pocztową (wraz z opcjonalnie załączonym CV kandydata).

Czy klauzule prawne są wymagane pod ogłoszeniem?

Klauzula pod ogłoszeniem nie jest wymagana, jednak jest ona najprostszym sposobem na spełnienie obowiązku informacyjnego wobec kandydata. Rekrutując nowego pracownika do Twojej firmy, musisz spełnić tzw. „obowiązek informacyjny” wobec kandydatów aplikujących na Twoją ofertę pracy. Gromadząc ich CV, stajesz się administratorem ich danych osobowych – w efekcie zostaje na Ciebie nałożony obowiązek poinformowania kandydatów m.in. w jakim celu i zakresie będziesz przetwarzać ich dane osobowe. Miejscem ich realizacji jest klauzula informacyjna dla kandydatów, którą możesz zamieścić „pod” ogłoszeniem.

Czy w ogłoszeniu można dodać grafikę?

Nie. Ogłoszenia, które możesz samodzielnie zamówić i opublikować online, są ogłoszeniami tekstowymi, pozbawionymi elementów graficznych. Jeżeli potrzebujesz ogłoszenia w profesjonalnej szacie graficznej, skontaktuj się z nami: praca@nowiny.pl.

Czy można wgrać ogłoszenie z gotowego pliku pdf, word itp.?

Nie można wgrać treści ogłoszenia z gotowego pliku. Aby opublikować ogłoszenie, wpisz lub skopiuj treść ogłoszenia do naszego formularza online.

W jaki sposób mogę zapłacić za zamieszczanie ogłoszeń w praca.nowiny.pl?

Za usługi w naszym serwisie zapłacisz za pośrednictwem systemu Dotpay: kartą kredytową VISA, MasterCard, szybkim przelewem elektronicznym lub funkcją Google Pay. Publikacja ogłoszenia nastąpi po zaksięgowaniu wpłaty w systemie Dotpay.

Gdzie mogę przeglądać zamieszczone przeze mnie ogłoszenia?

Po zarejestrowaniu Twojej płatności ogłoszenie po krótkiej chwili pojawi się w serwisie i będzie aktywne dla użytkowników praca.nowiny.pl. Natomiast Ty jako pracodawca po zalogowaniu na swoje konto i kliknięciu w  dział „Moje ogłoszenia” będziesz miał podgląd i linki do wszystkich ogłoszeń przez Ciebie zamówionych i aktualnie wyświetlanych w serwisie.

Czy mogę edytować aktualnie publikowane ogłoszenie?

Tak, w trakcie publikacji masz możliwość edycji danych zamieszczonych w ogłoszeniu. W tym celu wystarczy kliknąć na Twoim koncie dział „Moje ogłoszenia” i przy odpowiednim ogłoszeniu wybrać opcję „Edytuj ogłoszenie”.

Co oznacza opcja „Promuj ogłoszenie” w dziale „Moje ogłoszenia”?

Każde ogłoszenie zamieszczone poprzez serwis możesz wyróżnić za pomocą dodatkowych opcji płatnych (np. wyróżnienie kolorem, promowanie na samej górze kategorii, logo na liście ofert). Jeśli publikowane przez Ciebie ogłoszenie nie miało wykupionych opcji dodatkowych, poprzez tą opcję możesz dokupić płatne wyróżnienia w trakcie już trwającej publikacji. Po kliknięciu przycisku „Promuj ogłoszenie” pojawi się lista wyróżnień, którą będzie mógł dodać. Natomiast jeśli ogłoszenie miało już wykupioną opcję dodatkową, na liście pojawią się tylko te wyróżnienia, których nie kupiłeś wcześniej. Uwaga! Wyróżnienia będą działać od razu po ich zakupie, więc zwróć uwagę,  by termin  publikacji dodatków nie przekroczył terminu ważności ogłoszenia.

Czy mogę przedłużyć wygasłe lub aktualne ogłoszenie?

Tak. Jeśli Twoje ogłoszenie wygasło, znajdziesz jego podgląd po zalogowaniu na swoje konto w dziale „Zakończone”. Wybierz opcję „Wystaw ponownie” i zamieść ogłoszenie ponownie. Jeśli chce przedłużyć aktualnie działające ogłoszenie na kolejny okres wejdź do działu „Moje ogłoszenia” i kliknij opcje „Przedłuż ogłoszenie” i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.

Co znajduje się w dziale ”Oczekujące” na moim koncie?

Znajdziesz tutaj wszystkie Twoje ogłoszenia, których proces dodawania został przerwany. Wystarczy po wejściu do tego działu kliknąć przy wybranej ofercie pracy  opcje „Edytuj ofertę” lub „Publikuj ofertę” i dokończyć proces zamawiania ogłoszenia.

Jakie oferty trafiają do działu "Polecane oferty" na stronie głównej portalu?

Są to specjalnie wyróżnione oferty na stronie głównej portalu oraz na początku listy ofert pracy i wynikach wyszukiwania. Dzięki temu są  one częściej oglądane przez użytkowników, niż inne oferty co zwiększa ilość nadesłanych aplikacji. By Twoje ogłoszenie znalazło się w tym dziale, wystarczy w procesie zamawiania dokupić opcje dodatkową do ogłoszenia o nazwie „Promuj na samej górze kategorii”.

Jak dołączyć logo firmy do ogłoszenia na liście ofert pracy?

Jeśli chcesz dołączyć logo firmy zaloguj się na konto, wejdź do działu „Moje dane” i dodaj logo firmy. UWAGA! Logo Twojej firmy pojawi się przy zakupionej przez Ciebie ofercie, jeśli wykupisz opcję dodatkową – „Logo na liście ofert”. W każdej chwili możesz zmienić wizerunek logo, wgrywając nowy plik w dziale „Moje dane”.

Jak moja firma może znaleźć się w dziale Pracodawcy i TOP Pracodawcy?

Na portalu zamieszczamy specjalnie przygotowanie wizytówki firm. Każda z tych wizytówek może być dodatkowo wyróżniona poprzez publikację w dziale TOP pracodawca na stronie głównej serwisu. W celu zamówienia takiej promocji wystarczy skontaktować się z naszym działem ogłoszeń, by ustalić indywidualną ofertę, dopasowaną do potrzeb Twojej firmy. Pisz na praca@nowiny.pl . Możesz też wypełnić formularz kontaktowy zamieszczony na dole strony.

Potrzebuję szerszej współpracy niż standardowe ogłoszenia. Co mogę zrobić?

W tym celu wystarczy skontaktować się z naszym działem ogłoszeń, by ustalić indywidualną ofertę, dopasowaną do potrzeb Twoje firmy. Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Pisz na praca@nowiny.pl . Możesz też wypełnić formularz kontaktowy zamieszczony na dole strony.

Czy za zakupione usługi dostanę fakturę?

Tak. Wystawiamy faktury za zamieszczone w serwisie ogłoszenia. Jeśli zamawiasz ogłoszenie przez Twoje konto w serwisie pamiętaj, by rejestrując konto wypełnić dane firmy w dziale „Moje dane” (nazwa, adres, NIP). Gdy będziesz dodawał nowe ogłoszenie zaznacz ptaszkiem „Chcę otrzymać fakturę VAT” na stronie z podsumowaniem cen za ogłoszenie. Po zaksięgowaniu płatności przez system Dotpay, w ciągu paru dni wyślemy Ci fakturę drogą elektroniczną na podany przez Ciebie przy rejestracji adres e-mail.

Czy w serwisie mogę wykupić również inne usługi niż ogłoszenia o pracę?

Tak. W naszej ofercie znajduje się możliwość publikacji banerów reklamowych na stronach serwisu. Możesz również zamówić publikacje artykułu sponsorowanego, który zamieścimy na głównej stronie serwisu w dziale” Newsy z rynku pracy”. W tym celu wystarczy skontaktować się z naszym działem ogłoszeń, by ustalić indywidualną ofertę, dopasowaną do potrzeb Twoje firmy. Pisz na praca@nowiny.pl . Możesz też wypełnić formularz kontaktowy zamieszczony na dole strony.

Czy mogę zlecić serwisowi praca.nowiny.pl znalezienie pracownika?

Nie. Zajmujemy się wyłącznie publikacją ogłoszeń rekrutacyjnych oraz reklam i artykułów sponsorowanych. Możesz opublikować ogłoszenie, zebrać CV od kandydatów, a następnie we własnym zakresie przeprowadzić ich selekcję i skontaktować się z wybranymi osobami.

Czy serwis praca.nowiny.pl oferuje bazę kandydatów, którą można przeglądać w poszukiwaniu pracownika?

Nie oferujemy bazy kandydatów do przeglądania w poszukiwaniu pracowników. Zamieść ogłoszenie i za naszym pośrednictwem otrzymasz CV od potencjalnych kandydatów.

Jak skorzystać z formularza kontaktowego?

Jeżeli ten tekst nie wyczerpuje Twoich pytań, bądź nie znalazłeś/aś w nim rozwiązania swojego problemu użyj formularza kontaktowego poniżej. Wypełnij wszystkie pola i wyślij tą wiadomość do nas. Odpowiemy najszybciej jak tylko będzie to możliwe.

Mamy dla Ciebie garść informacji zebranych w RAPORT!

Pobierz darmowy raport specjalny “TOP 20 najbardziej poszukiwanych specjalistów w regionie”

Podaj nam swój adres e-mail, otrzymasz na niego e-booka z raportem.

Pobranie materiału jest darmowe, w zamian jednak chcielibyśmy mieć możliwość wysyłania do Ciebie innych materiałów reklamowych.

.