Gadżety firmowe to świetny sposób na promocję firmy. Marketing bywa nieprzyjemny dla klienta, który na każdym kroku spotyka się z masą reklam. Tymczasem darmowe gadżety rozdawane w formie upominków firmowych działają zupełnie inaczej. Żeby były skuteczne, warto sięgnąć po ciekawe, starannie i estetycznie wykonane, a przede wszystkim praktyczne akcesoria.
Jakie gadżety firmowe sprawdzają się najlepiej w promocji firmy?
Gadżety firmowe najczęściej rozdaje się jako darmowe upominki dla klientów. To forma reklamy, która dla skuteczności powinna być dobrze przemyślana. Żeby takie gadżety spełniały swoją rolę, muszą być przede wszystkim praktyczne i regularnie używane przez obdarowane nimi osoby. Na nic zdadzą się akcesoria, które okażą się nieprzydatne, a klienci zapomną o nich parę dni później.
Wybierając gadżety firmowe, warto zwrócić uwagę na kilka ważnych kwestii, w tym przede wszystkim:
- ich użyteczność – powinny to być przedmioty faktycznie przydatne dla szerokiego grona klientów;
- jakość i estetykę wykonania – takie gadżety stają się poniekąd wizytówką firmy;
- ciekawą formę – choć popularne akcesoria jak smycze mogą spełniać swoją rolę, to mniej typowe gadżety na dłużej zapiszą się w pamięci klientów i wyróżnią firmę spośród podobnych marek.
Propozycje ciekawych i praktycznych akcesoriów firmowych
Wybór gadżetów firmowych jest bardzo szeroki, a wśród najpopularniejszych wymienić można między innymi wspomniane wcześniej smycze albo breloki, notesy, bądź balony. Co wybrać, żeby wyróżnić się spośród innych firm? Oto kilka ciekawych propozycji.
- Latarki reklamowe, które znajdziesz na stronie https://www.artilon.pl/pl/c/Latarki-reklamowe/37 to wybór modeli w różnych rozmiarach. Są one idealnym gadżetem na wiosnę i przydają się w wielu sytuacjach. Dużym zainteresowaniem cieszą się małe modele latarek w formie breloka dopinanego do kluczy.
- Czapki bejsbolówki z firmowym nadrukiem świetnie sprawdzą się podczas wydarzeń plenerowych. Chronią przed silnym słońcem, a szeroki wybór kolorystyczny pozwoli dopasować je do identyfikacji wizualnej firmy.
- Narzędzia reklamowe, w tym przede wszystkim małe modele wielofunkcyjne to kolejna ciekawa propozycja gadżetu. Narzędzia tego typu są nie tylko przydatne, ale wręcz konieczne przy wielu pracach i naprawach w domu, ogrodzie, czy nawet miejscu pracy.
- Parasole reklamowe z nadrukiem to gadżet odpowiedni szczególnie wiosną i jesienią, czyli podczas pór roku, w których pada najwięcej deszczu. Do wyboru są modele jednokolorowe, a także zdobione motywami dla dzieci.
- Zapalniczki z logiem i nazwą firmy to pomysł na akcesoria firmowe, które sprawdzą się nie tylko dla osób palących. Przydadzą się one przede wszystkim podczas wydarzeń plenerowych, w tym nawet do rozpalenia ogniska.
Szeroki wybór gadżetów odpowiednich dla firm z różnych branż znajdziesz na stronie internetowej producenta pod adresem https://www.artilon.pl/.
Dla kogo i z jakiej okazji warto przygotować gadżety firmowe?
Najczęściej gadżety firmowe rozdaje się klientom firmy po zakupach albo na różnego rodzaju wydarzeniach, targach i imprezach branżowych. Warto jednak pamiętać, że dobre wrażenie mogą one zrobić również na partnerach biznesowych oraz pracownikach marki. Drobne upominki warto co jakiś czas podarować współpracującym markom, żeby w ten sposób zawęzić kontakty. Nie można pomijać również własnych pracowników. Te gadżety, które mogą ułatwić im codzienną pracę, powinny być do ich dyspozycji na miejscu. Dobrze jest także wręczać im drobne firmowe upominki, by mogli reklamować markę poza miejscem pracy.
Czy gadżety firmowe powinno się wykorzystywać jedynie w siedzibie firmy? Oczywiście, że nie! Są one niezbędne przede wszystkim na różnego rodzaju wydarzeniach branżowych, otwarciach nowych salonów albo targach. To właśnie tam istnieje szansa dotarcia do nowych klientów, którzy zapamiętają markę dzięki otrzymanym firmowym gadżetom.
Materiał zewnętrzny