Znajdź pracę idealną dla siebie

Zobacz oferty pracy w regionie

Google to prawdziwy gigant na rynku internetowym. Firma, która zaczęła od prostego pomysłu na wyszukiwarkę stron www, dziś zapewnia dostęp do ogromu przydatnych narzędzi, które w dużej mierze są bezpłatne. Zainteresowanie budzą również szkolenia Google – dostępne bezpłatnie, a zarazem bardzo przydatne. Dowiedz się więcej na ich temat.

Dla kogo są szkolenia Google?

Szkolenia Google są otwarte dla każdego. Wystarczy mieć konto na tej platformie, aby móc skorzystać z możliwości, jakie dają. Jednak uczestnictwo w takich kursach to inwestycja czasu. Pytanie więc, kto powinien pomyśleć o skorzystaniu z nich.

Są one przeznaczone przede wszystkim dla osób, które:

  • chcą dokładniej zapoznać się z portfelem usług Google i wykorzystywać również ich bardziej zaawansowane funkcje,
  • zrozumieć podstawy marketingu internetowego – np. z myślą o zadbaniu o reklamę swojej firmy lub przyszłej karierze zawodowej,
  • nauczyć się programowania,
  • zwiększyć swoje bezpieczeństwo w Sieci.

Wybór bezpłatnych szkoleń Google jest dość szeroki, dzięki czemu łatwo znaleźć coś interesującego dla siebie.

Najciekawsze bezpłatne szkolenia Google

Jaki zakres obejmują szkolenia Google? Ich lista stale się poszerza, jednak warto się przyjrzeć bliżej tym, które cieszą się największym zainteresowaniem. Są to m.in. kursy o tematyce takiej jak:

  • podstawy marketingu internetowego – to idealne wprowadzenie do świata promocji w Internecie, pozycjonowania czy pozyskiwania klientów z wykorzystaniem narzędzi, jakie daje Google. Ukończywszy to szkolenie Google, można uzyskać bezpłatny certyfikat, możemy też zapoznać się z listą szkoleń z marketingu internetowego na eventis.pl/szkolenia/marketing-internetowy,
  • podstawy kodowania – zapotrzebowanie na pracowników znających choćby podstawy programowania rośnie z roku na rok, więc warto się tego nauczyć,
  • szkolenie Google Ads (zobacz listę szkoleń z Google Ads na eventis.pl/szkolenia/google-ads) – kurs uczy tego, w jaki sposób planować i realizować kampanie w ramach systemu Google Ads, który jest dziś najpopularniejszym ze wszystkich,
  • równowaga cyfrowa – eksperci giganta z Mountain View podpowiadają, jak zachować balans między życiem online i offline,
  • wystąpienia publiczne – podczas szkolenia Google możesz się nauczyć, jak skuteczniej przekazywać informacje, również korzystając z narzędzi, które udostępnia gigant.

Szkolenia i kursy przygotowane przez Google pozwalają zapoznać się z wieloma ciekawymi zagadnieniami i podnosić umiejętności cenne na rynku pracy. Znajomość zagadnień poruszanych w trakcie tego typu szkoleń jest przydatna bez względu na to czy pracujemy w Raciborzu, Wrocławiu, Warszawie czy może Nowym Jorku. Możliwość skorzystania z bezpłatnych kursów oznacza, że możemy poprawić swoją atrakcyjność bez inwestowania własnych środków. Kiedy otrzymamy zatrudnienie pracodawca na pewno będzie dostrzegał wartość w dalszym inwestowaniu w wiedzę pracowników, a co za tym idzie wysyłał ich na cykliczne szkolenia pozwalające zdobyć wiedzę z zakresu najważniejszych zmian i trendów w danej dziedzinie.

Pamiętaj, że jeśli interesują Cię bardziej zaawansowane tematy szkoleń powiązanych z usługami Google, możesz także skorzystać z płatnych warsztatów.