Zakres obowiązków
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie: min. 3 lata, umiejętność obsługi komputera (Word, Excel), komunikatywność, rzetelność, dokładność, wysoka kultura osobista; znajomość ustawy o cmentarzach i innyc aktów prawnych - szczegóły: https://mzuk.bip.gliwice.eu/kategoria/ogloszenia-o-naborach-do-jednostek; zakres obowiązków: wystawianie faktur VAT; prowadzenie ewidencji zmarłych, miejsc rezerwowych i rejestru opłat za przedłużenie ważności grobów, prowadzenie kartotek wyposażenia pracowników, prowadzenie dokumentacji płacowej, ksiąg cmentarnych, współpraca z działem finansowo-księgowym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, Zarząd Cmentarzy, ul. Kozielska 120
Wymagania konieczne
Zawody:
- Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji (wymagany staż - lata: 3)
ZawodySzczegoly:
Wykształcenia:
- średnie ogólnokształcące, brak
WykształceniaSzczegoly:
Uprawnienia:
umiejetnosciSzczegoly:
Wymagania pożądane
Wykształcenia:
- wyższe (w tym licencjat), brak
WykształceniaSzczegoly:
Firma oferuje
-
Rodzaj zatrudnienia:
Umowa o pracę na czas określony
-
Wynagrodzenie brutto:
3 520 - 4 160 PLN brutto
-
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
-
Wymiar etatu:
1
Informacje
Data rozpoczęcia:
15.07.2021
Miejsce pracy:
Kozielska 120, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Liczba godzin w tygodniu:
40
Liczba godzin w tygodniu:
40
Aplikowanie
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Kontakt osobisty z dokumentami lub telefoniczny z pracodawcą
Sposób kontaktu:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7-15
Dane pracodawcy
Pracodawca:
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH
Profil działalności:
Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni
Osoba do kontaktu:
Dział Kadr
Nr telefonu:
32 335 04 35
Pozostałe dane
Nazwa Urzędu Pracy:
Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Oferta dodana:
23.04.2021
Oferta ważna do:
08.06.2021