Zakres obowiązków
Wykształcenie: min. średnie; dobrze widziane doświadczenie na podobnym stanowisku przy administrowaniu obiekatmi mieszkalnymi i usługowymi, zarządzenie nieruchomościami; obsługa komputera; dyspozycyjność i zaangażowanie, dobra organizacja pracy; zakres obowiązków: dokonywanie systematycznych przeglądów administrowanych posesji i składanie sprawozdań z tych czynności bezpośredniemu przełożonemu; sprawozdanie nadzoru nad pracą firm wykonujących usługi oraz pracownikami na administrowanych obiektach w szczególności w zakresie utrzymania czystości i porządku ochrony obiektów; przyjmowanie zgłoszeń o uszkodzeniach i usterkach w administrowanych zasobach; przyjmowanie interesantów, kompleksowa pomoc oraz udzielanie wszelkich informacji dot.eksploatacji, konserwacji napraw i remontów; prowadzenie i aktualizacja dok.dot.wszystkich lokali znajdujacych się w przydzielonym do obsługi rejonie; prowadzenie kontroli jakości usług w zakresie: wywozu nieczystości, dostaw energii elektrycznej i cieplnej, wody, gazu, eksploatacji dźwigów osobowych; kontrola prawidłowości oznakowań przydzielonego rejonu zabudowy; opracowywanie potrzeb nieruchomości w zakresie napraw, remontów i utrzymania obiektów w stanie niepogorszonym; przygotowywanie odpowiedzi na zapytania mieszkańców; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów;
Wymagania konieczne
Uprawnienia:
umiejetnosciSzczegoly:
Wymagania pożądane
Zawody:
- Pozostali pracownicy obsługi biurowej
ZawodySzczegoly:
Wykształcenia:
- średnie zawodowe, budowlane
WykształceniaSzczegoly:
Firma oferuje
-
Rodzaj zatrudnienia:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
-
Wynagrodzenie brutto:
2 800 - 3 500 PLN zł brutto+ premie regulaminowe
-
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
-
Wymiar etatu:
1
-
Praca stała:
TAK
Informacje
Data rozpoczęcia:
04.03.2020
Miejsce pracy:
J.Sobieskiego 6, 44-194 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biurowej
Liczba godzin w tygodniu:
40
Liczba godzin w tygodniu:
40
Aplikowanie
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne składać u pracodawcy lub przesłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób kontaktu:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Dane pracodawcy
Pracodawca:
LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Profil działalności:
Zarządzanie nieruchomościami na zlecenia
Osoba do kontaktu:
Dział Kadr
Email:
danuta.marczak@lwsm.pl
Pozostałe dane
Nazwa Urzędu Pracy:
Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Oferta dodana:
03.03.2020
Oferta ważna do:
02.04.2020