Rejestracja i potwierdzenie zamówień standardowych i niestandardowych w systemie CRM/ERP;
Sprawna i efektywna komunikacja z klientem drogą mailową i telefoniczną;
Aktywna współpraca z zespołem produkcji w celu zapewnienia optymalnego cyklu produkcyjnego;
Obsługa klienta detalicznego w biurze firmy;
Sprawne reagowanie na problemy i reklamacje zgłaszane przez klientów;
Rejestracja i archiwizacja reklamacji,;
Przygotowanie raportu Intrastat i BDO;
Efektywne zarządzanie swoim czasem z silną zdolnością do wielozadaniowości.
Wykształcenie wyższe;
Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2/C1);
Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2) mile widziana;
Jesteś zorientowany na klienta - ważna jest dla Ciebie jego satysfakcja, jesteś cierpliwy i empatyczny;
Jesteś pozytywnie nastawiony i potrafisz podejmować racjonalne decyzje pod presją;
Jesteś spokojny i dobrze zorganizowany, a jednocześnie odnajdujesz się w dynamicznym środowisku. Zmiany napędzają Cię do działania.
Znajomość systemu Symfonia Handel będzie niewątpliwym atutem.