Firma PROSAT Fojcik Spółka Jawna poszukuje osoby do działu kadr / księgowosci. Zakresem zadań zatrudnionej osoby będą wybrane obowiązki z poniższej listy.
Zakres obowiązków w obszarze płac:
- Naliczanie wynagrodzeń i świadczeń dla pracowników ;
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej, oraz obsługa kadrowo-płacowa, w tym przygotowywanie umów i dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, zaświadczeń, świadectw pracy, itp.;
- Kontrola ewidencji czasu pracy: absencji, rozliczanie zwolnień lekarskich, urlopów;
- Prowadzenie rozliczeń, zgłoszeń i deklaracji PIT, ZUS,;
- Przygotowywanie raportów, zestawień płacowych na potrzeby Zarządu oraz ZUS, US, GUS, PFRON;
- Rozliczanie i księgowanie delegacji, zaliczek pracowniczych;
- Zabezpieczenie i archiwizacja dokumentów.
Zakres obowiązków w obszarze księgowości:
- Przygotowywanie przelewów bankowych.
- Sporządzanie i składanie deklaracji Intrastat,
- Uzgadnianie konta „Rozliczenie zakupu” oraz „Magazyny”, w tym księgowanie dokumentów magazynowych PZ, WZ, RW, PW, MM,
- Księgowanie i sprawdzanie zgodności dokumentacyjnej sprzedaży dot. wewnątrzwspólnotowej dostawy towaru oraz wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów na odległość (VAT-UE, VAT-OSS), sporządzanie kwartalnego zestawienia do sporządzenia deklaracji VAT-OSS oraz VAT Brytyjski,
- Księgowanie i sprawdzanie zgodności dokumentacyjnej sprzedaży zaliczkowej krajowej oraz stan rozliczenia tej sprzedaży,
- Prowadzenie rozrachunków platform płatniczych oraz poszczególnych kontrahentów: PayPal, DPD, Dotpay/PayPro,
- Sporządzanie zestawienia nierozliczonych należności w walutach obcych,
- Sporządzanie i wysyłanie zestawienia braków dokumentacji do odpowiedzialnych w tym zakresie osób,
- Naliczanie, księgowanie i sporządzanie zestawienia różnic kursowych na rozrachunkach walutowych.
- Ewidencja i sporządzanie zestawienia środków trwałych w celach bilansowych.
- Wprowadzanie do systemu księgowego faktur zakupowych przelewowych oraz gotówkowych związanych z dodatkowymi kosztami działalności.
Nasze wymagania
- Minimum 2-letnie doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń i prowadzeniu dokumentacji kadrowo-płacowej;
- Wykształcenie z zakresu kadr i płac / księgowości;
- Praktyczna znajomość przepisów dotyczących prawa pracy, podatku dochodowego od osób fizycznych i ubezpieczeń społecznych;
- Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości oraz przepisów podatkowych (VAT, CIT);
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Excel)
- Sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, rzetelność, terminowość.
- Mile widziana znajomość systemu Symfonia Płatnik / Navireo / Rachmistrz
To oferujemy
- Zatrudnienie w dynamicznej organizacji
- Ciekawe wyzwania w niepowtarzalnej atmosferze
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia i zdobywanie nowych doświadczeń zawodowych
CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres krzyzanowice@prosat.pl Więcej informacji pod numerami tel. 695 118 803 lub 601 884 136.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez PROSAT Fojcik Sp.J. w Raciborzu.