Zakres obowiązków
Wymagane minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość programu COMARCH OPTIMA, PŁATNIK, MS OFFICE, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność , odpowiedzialność, dokładność, odporność na stres, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole. Do obowiązków pracownika będzie należeć: prowadzenie akt osobowych pracowników; sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, umów zleceń, obliczanie wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców; przygotowywanie przelewów z wynagrodzeń; przygotowanie i wysyłka deklaracji ZUS, PIT-4R, PIT-11; prowadzenie kasy głównej, przyjmowanie gotówki z kas fiskalnych, odprowadzanie gotówki do banku, rozliczanie ZFSS. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Szczegóły dotyczące oferty pracy są dostępne pod linkiem: https://fundacjaelektrownirybnik.pl/wp-content/uploads/2022/03/Ogloszenie-o-prace_kadry-i-place.pdf
Wymagania konieczne
Wykształcenia:
- średnie ogólnokształcące, brak, kierunek: rachunkowość
WykształceniaSzczegoly:
Uprawnienia:
- obsługa programu Płatnik
- znajomość programu Microsoft Office, Excel
umiejetnosciSzczegoly:
Firma oferuje
-
Rodzaj zatrudnienia:
Umowa o pracę na okres próbny
-
Wynagrodzenie brutto:
od 3 010 PLN
-
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
-
Wymiar etatu:
1
Informacje
Data rozpoczęcia:
01.04.2022
Miejsce pracy:
Podmiejska 43, 44-207 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Zawód:
specjalista do spraw kadr
Liczba godzin w tygodniu:
40
Liczba godzin w tygodniu:
40
Aplikowanie
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dane pracodawcy
Pracodawca:
FUNDACJA ELEKTROWNI RYBNIK
Osoba do kontaktu:
Sekretariat
Email:
sekretariat@fundacjaelektrownirybnik.pl
Pozostałe dane
Nazwa Urzędu Pracy:
Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Oferta dodana:
16.03.2022
Oferta ważna do:
15.04.2022