Zakres obowiązków
Wykształcenie: średnie; mile widziana znajomość programu Comarch ERP XL zakres obowiązków: prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji księgowej zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy ( elektroniczny obieg dokumentów ); wprowadzanie, weryfikacja oraz księgowanie dokumentów kosztowych ; księgowanie dostaw wewnątrzwspólnotowych oraz spoza UE; pomoc w uzgadnianiu kont księgowych; inne zadania przydzielone w ramach wsparcia działu księgowości; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Wymagania konieczne
Wykształcenia:
WykształceniaSzczegoly:
Uprawnienia:
- bardzo dobra znajomość komputera i urządzeń biurowych; znajomość podstaw ekonomii i finansów; umiejetność organizacji pracy; komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań; umiejętność organizacji czasu pracy;
umiejetnosciSzczegoly:
Firma oferuje
-
Rodzaj zatrudnienia:
Umowa o pracę na okres próbny
-
Wynagrodzenie brutto:
od 3 500 do 3 500 PLN brutto
-
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
-
Wymiar etatu:
1
-
Praca stała:
TAK
Informacje
Data rozpoczęcia:
01.09.2022
Miejsce pracy:
MACIEJA PŁAŻYŃSKIEGO 42, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Zawód:
asystent do spraw księgowości
Liczba godzin w tygodniu:
40
Liczba godzin w tygodniu:
40
Aplikowanie
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Kontakt telefoniczny z pracodawcą lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób kontaktu:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dane pracodawcy
Pracodawca:
ARPEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Profil działalności:
Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana
Osoba do kontaktu:
Bożena Fojcik
Email:
kadry@arpex.com.pl
Pozostałe dane
Nazwa Urzędu Pracy:
Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Oferta dodana:
05.08.2022
Oferta ważna do:
30.09.2022