Zakres obowiązków
Planowanie, organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie pracy w Dziale Gospodarki Majątkiem w zakresie:
- nadzoru nad pracą podległego personelu;
- nadzoru nad majątkiem Spółki;
- prowadzenia bieżącej ewidencji majątku Spółki;
- kontroli gospodarki środkami transportu obcego;
- przestrzegania wdrożonego Zintegrowanego Systemu zarządzania;
- planowania i organizacji przeglądów obiektów budowlanych, prac związanych z utrzymaniem technicznym obiektów budowlanych;
- udziału w planowaniu i realizacji inwestycji w zakresie obiektów budowlanych i budowli;
- planowania i realizacji remontów obiektów budowlanych;
- organizacji prac inwentaryzacyjnych;
- sporządzania dokumetacji związanej z przyjmowaniem i obrotem środkami trwałymi;
- zbywania i przyjmowania nieruchomości i ruchomości;
- nadzoru nad realizacją umów wynajmu maszyn i urządzeń górniczych Spółki;
- prowadzenia bieżącej ewidencji majatki Spółki;
- przestrzegania wdrożonego Zintegrowanego Systemu Zarządzania;
- przestrzegania obowiązujących w Spółce zarządzeń, poleceń, regulaminów, procedur;
- udziału w przetargach oraz uczestnictwo w komisjach przetargowych i likwidacyjnych;
- przygotowywania projektów zarządzeń, regulaminów, precedur i innych wewnętrznych aktów w zakresie działania Działu Gospodarki Majątkiem.
Wymagania konieczne
Wykształcenia:
WykształceniaSzczegoly:
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- znajomość przepisów o rachunkowości w szczególności zasad ewidencji i gospodarki składnikami majątku
- umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej
- minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- współpraca z innymi działami/ wydziałami
- zdolność działania pod presją czasu
- znajomość procesów inwestycyjnych i inwentaryzacyjnych
- umiejętność procesów inwestycyjnych i inwentaryzacyjnych
UprawnieniaSzczegoly:
umiejetnosciSzczegoly:
Firma oferuje
-
Rodzaj zatrudnienia:
Umowa o pracę na czas określony
-
Wynagrodzenie brutto:
od 6 300 PLN umowa na zastępstwo
-
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
-
Wymiar etatu:
1
Informacje
Data rozpoczęcia:
01.01.2023
Miejsce pracy:
Węglowa 4, 44-268 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Zawód:
kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Liczba godzin w tygodniu:
40
Liczba godzin w tygodniu:
40
Aplikowanie
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Dane pracodawcy
Pracodawca:
JASTRZĘBSKIE ZAKŁADY REMONTOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Profil działalności:
usługi dla kopalń, górnictwa, usługi remontowe
Osoba do kontaktu:
Rafał Rychter
Nr telefonu:
32 438 80 00
Pozostałe dane
Nazwa Urzędu Pracy:
Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Oferta dodana:
22.12.2022
Oferta ważna do:
15.03.2023