Zakres obowiązków
1. Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomością szkoły,
utrzymywanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej czystości, dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż i bhp,
2. Organizacja remontów bieżących (poszukiwanie wykonawców, przygotowywanie umów, nadzór nad realizacją),
3. Organizowanie i nadzorowanie pracy personelu administracji i obsługi,
4. Planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenów zielonych w dobrym stanie techniczno-eksploatacyjnym, realizacja zakupów wyposażenia szkoły zgodnie z decyzjami dyrektora,
5. Organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły,
zlecenie prac o charakterze usługowym,
6. Prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów,
7. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych,
8. Przygotowanie umów wynajmu pomieszczeń szkolnych, rozliczanie opłat za wynajem pomieszczeń szkolnych, wystawianie faktur wynajmującym, wystawienie deklaracji VAT, prowadzenie rejestru wszystkich umów najmu,
9. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników szkoły, wystawienie kart urlopowych, kontrola wykorzystania przysługującego urlopu, sporządzanie planów urlopowych,
10. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego,
11. Naliczanie i przygotowywanie podkładek pod listy płac, sporządzanie informacji o uposażeniu dla pracowników,
12. Prowadzenie rejestru faktur, zakupów, sprzedaży, opisywanie faktur,
13. Przygotowywanie dokumentacji związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników tj. umów o pracę, świadectw pracy,
14. Przygotowywanie pism zleconych przez dyrektora lub wicedyrektora szkoły,
15. Przygotowywanie dokumentacji oraz pełna obsługa projektów szkolnych,
16. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych szkoły, nadzór i ewidencja nad wydaniem i wykorzystaniem sprzętu,
17. Zakup odzieży ochronnej pracowników, środków czystości,
18. Przygotowywanie i kontrola umów dot. dostawy mediów, świadczonych usług,
19. Obsługa elektronicznych skrzynek podawczych oraz e-usług,
20. Wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska.
Wymagania konieczne
Wykształcenia:
WykształceniaSzczegoly:
Firma oferuje
-
Rodzaj zatrudnienia:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
-
Wynagrodzenie brutto:
od 6 200 PLN
-
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
-
Wymiar etatu:
1
-
Praca stała:
TAK
Informacje
Data rozpoczęcia:
15.10.2024
Miejsce pracy:
Pokoju 41, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Zawód:
kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Liczba godzin w tygodniu:
40
Liczba godzin w tygodniu:
40
Aplikowanie
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. CV z opisem przebiegu pracy zawodowej.
3. Oryginał kwestionariusza osobowego.
4. Kserokopie świadectw pracy.
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie zawodowe.
6. Oświadczenie, że kandydat:
a) nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;
b) posiada zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
c) nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, albo dokument zawierający dane w tym zakresie;
d) nie był karany za przestępstwa popełnione: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe (osoby, którym zostanie zaproponowana praca w SP 7 w Zabrzu będą zobowiązane do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie).
7. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Uwagi dodatkowe:
1. Kandydat do zatrudnienia na wolnym stanowisku pracy wyłoniony w wyniku niniejszego naboru zostanie niezwłocznie skierowany do lekarza medycyny pracy celem uzyskania zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska.
2. Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz ustawy o pracownikach samorządowych.
TERMIN, SPOSÓB I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH
Termin: do 17.09.2024 r. do godz. 10:00
1. Sposób:
Wymagane dokumenty i oświadczenia należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: ,,Nabór na stanowisko kierownika gospodarczego w Szkole Podstawowej Nr 7 im. Stanisława Wyspiańskiego w Zabrzu.
2. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub za pośrednictwem innych osób w sekretariacie Szkoły Podstawowej Nr 7 w Zabrzu ul. Pokoju 41, 41-800 Zabrze lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu przesyłki do sekretariatu Szkoły Podstawowej Nr 7 w Zabrzu.
INNE INFORMACJE
1. Aplikacje, które wpłyną do Szkoły Podstawowej Nr 7 w Zabrzu po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.09.2024 po godzinie 10.00.
3. Zgodnie z Ustawą z dnia 7 października 1999 o języku polskim (Dz. U. z 2011 r. Nr 43, poz. 224, z późn. zm.) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.
4. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, a o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie.
5. Kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani.
6. Dokumenty wybranego kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru zostaną dołączone do akt osobowych.
7. Informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana do publicznej wiadomości na stronie internetowej Szkoły Podstawowej nr 7 w Zabrzu, stronie BIP Szkoły oraz na tablicy informacyjnej Szkoły.
8. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w terminie 2 tygodni od ogłoszenia wyników naboru. Nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.
9. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 32 271 19 74.
Sposób kontaktu:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: kontakt osobisty lub telefoniczny, Godziny : 8:00 -13:00
Dane pracodawcy
Pracodawca:
Szkoła Podstawowa Nr 7
Osoba do kontaktu:
Anna Ptaszek
Nr telefonu:
32 271 19 74
Pozostałe dane
Nazwa Urzędu Pracy:
Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Oferta dodana:
03.09.2024
Oferta ważna do:
17.09.2024