Zakres obowiązków
KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl
Wykształcenie: wyższe I lub II stopnia; znajomość przepisów ustaw wymienionych w ogłoszeniu o naborze; biegła obsługa komputera; umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej i werbalnej; nieposzlakowana opinia; korzystanie w pełni z praw publicznych; zakres obowiązków:
1. Prowadzenie spraw związanych z dzierżawą gruntów (ustanowionych bezprzetargowo
i wyłonionych w wyniku przetargu):
a) dzierżawy gruntów rolnych,
b) dzierżawy gruntów z przeznaczeniem pod drobne uprawy rolne (tereny rekreacyjne),
c) dzierżawy gruntów związanych z obiektami handlowymi,
d) przyjmowanie wniosków, przygotowywanie umów dzierżawy, aneksów do umów,
e) wystawianie dokumentów księgowych (faktury, faktury korygujące, noty korygujące
i rachunki),
f) stała kontrola wpływu opłat za dzierżawy,
h) księgowanie wpływów,
i) prowadzenie bieżącej korespondencji z dzierżawcami, wysyłanie do stron przypomnień
o upływającym terminie dzierżawy, wysyłanie przypomnień i wezwań do zapłaty,
j) przygotowywanie dokumentacji do prowadzenia windykacji należności,
k) przygotowywanie sprawozdań z wykonania budżetu oraz planowanych dochodów
w zakresie dzierżaw,
l) współpraca ze Strażą Miejską (udzielanie informacji o dzierżawach, dzierżawcach
i powierzchni dzierżawy),
m) kontrola terenowa dzierżawionych nieruchomości pod względem dbałości o estetykę
i utrzymanie porządku, wykonywania obowiązków wynikających z umów dzierżaw,
n) wykonywanie kontrolnych pomiarów wydzierżawionych gruntów .
2. Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych dotyczące prowadzonych
spraw.
3. Współpraca z innymi Wydziałami Urzędu.
4. Konsultacje z Biurem Obsługi Prawnej.
5. Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i jej archiwizacja.
6. Obsługa Zintegrowanego Systemu Zarządzania KSAT-2000i.
7. Obsługa i prowadzenie spraw w Systemie Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej
(SEKAP).
jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Wymagania konieczne
Wykształcenia:
WykształceniaSzczegoly:
Uprawnienia:
umiejetnosciSzczegoly:
Firma oferuje
-
Rodzaj zatrudnienia:
Umowa o pracę na czas określony
-
Wynagrodzenie brutto:
od 4 600 PLN brutto + dodatek za wieloletnią pracę zgodnie z obowiązującymi przepisami i udokumentowanym stażem pracy (od 5% do 20%)
-
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
-
Wymiar etatu:
1
Informacje
Data rozpoczęcia:
02.12.2024
Miejsce pracy:
Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Liczba godzin w tygodniu:
40
Liczba godzin w tygodniu:
40
Aplikowanie
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Oferty można przesyłać drogą pocztową lub składać osobiście w Biurze Podawczym Urzędu Miasta
Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5 w nieprzekraczalnym terminie do 15 listopada 2024 r.,
w zamkniętych i zaadresowanych kopertach, opatrzonych adnotacją: Nabór kandydatów na wolne
stanowisko urzędnicze Podinspektora w Wydziale Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami
i Rolnictwa Nr oferty: OR.II.2110.20.2024 oraz informacją o nadawcy.
Sposób kontaktu:
Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta, Termin: do 30.11.2024r
Dane pracodawcy
Pracodawca:
Urząd Miasta Knurów
Profil działalności:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Osoba do kontaktu:
Elżbieta Wróbel
Nr telefonu:
32 441 97 12
Pozostałe dane
Nazwa Urzędu Pracy:
Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Oferta dodana:
30.10.2024
Oferta ważna do:
15.11.2024