Zakres obowiązków
Zadania wynikające z pełnienia funkcji brygadzisty:
1. Organizacja i planowanie oraz nadzór nad pracami brygady.
2. Prowadzenie robót na sieci.
3. Ewidencja godzin nadliczbowych.
4. Sporządzanie raportu z wykonanych prac i zużytego materiału.
5. Współpraca z kadrową przy sporządzaniu harmonogramów pracy (sprawdzanie).
6. Przygotowanie materiałów niezbędnych do wykonania danych prac.
7. Uzupełnianie raportu (dane o złączkach, plombach, zegarze wodomierzowym) z wykonanego przyłącza sieci wodociągowej.
Zadania związane z utrzymaniem sieci wod.-kan.:
1. Wykonywanie prac pomocniczych na awariach.
2. Wykonywanie prac pomocniczych przy budowie przyłączy.
3. Wykonywanie prac pomocniczych przy czyszczeniu kanalizacji.
4. Usuwanie awarii na sieci wodociągowej.
5. Budowa przyłączy.
6. Czyszczenie sieci kanalizacyjnej i końcówek sieci wodociągowej.
7. Usuwanie zatorów na sieci kanalizacyjnej.
8. Wymiana i remonty hydrantów.
9. Bieżąca eksploatacja i konserwacja sieci wodociągowej np. wymiana zasuw, malowanie hydrantów.
10. Bieżąca konserwacja urządzeń obiektu SUW oraz przepompowni wody.
11. Wywożenie ziemi wydobytej przy usuwaniu awarii.
12. Blokowanie sieci wodociągowej (w ramach działań windykacyjnych).
13.Kontrola obiektów i urządzeń oczyszczalni ścieków: kontrola pracy przepompowni ścieków, pracy pomp, mieszadeł, dbanie o wydajność pracy pomp (czyszczenie pomp), kontrola pracy urządzeń napowietrzania bioreaktora, dbanie o porządek na obiekcie); monitoring pracy dmuchaw (nasłuch pracy dmuchaw, naciąg paska klinowego, sprawdzanie poziomu oleju).
Zadania związane z obszarem gospodarki wodomierzowej:
1. Wymiana wodomierzy.
2. Programowanie nakładek zdalnego odczytu wodomierzy.
3. Usuwanie awarii wodomierzy.
4. Sporządzanie protokołów montażu, demontażu lub wymiany wodomierzy i innych czynności z tym związanych.
Zadania związane z obszarem gospodarki gminnym zasobem mieszkaniowym:
1. Wykonywanie drobnych prac konserwacyjno-remontowych z zakresu instalacji wod.-kan. i c.o.
2. Wykonywanie prac konserwacyjno-remontowych w budynkach będących w zasobie mieszkaniowym gminy Rudnik (części wspólnej budynku).
3. Sporządzanie protokołów z przeprowadzonych prac.
Wymagania niezbędne:
1. Określone w art. 6 ust. 1 ustawy o pracownikach samorządowych.
2. Posiadanie obywatelstwa zgodnie z art. 54 ust. 2 pkt 1 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
4. Niekaralność (dot. prawomocnego skazania za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe oraz wymierzenia kary zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi za naruszenie dyscypliny finansów publicznych).
5. Posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków brygadzisty.
6. Posiadanie umiejętności pracy w zespole.
Firma oferuje
-
Rodzaj zatrudnienia:
Umowa o pracę na okres próbny
-
Wynagrodzenie brutto:
od 5 200 PLN + 10% dodatku brygadzisty i + dodatek stażowy do 20%
-
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
-
Wymiar etatu:
1
Informacje
Data rozpoczęcia:
01.04.2025
Miejsce pracy:
Gawliny 2, 47-411 Rudnik, powiat: raciborski, woj: śląskie
Zawód:
konserwator budynków i stanu technicznego pomieszczeń
Liczba godzin w tygodniu:
40
Liczba godzin w tygodniu:
40
Aplikowanie
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1. Podanie podpisane własnoręcznie przez kandydata.
2. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór dostępny w BIP).
3. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, aktualne zaświadzenia) lub dokumentów potwierdzających wykonywanie działalności gospodarczej.
4. Kopie dyplomów lub innych dokumentów potwierdzających wykształcenie.
5. Kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach.
6. Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór dostępny w BIP).
7. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydata, któy zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
8. Oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z ogłoszonym naborem:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych w Rudniku przy ul. Gawliny 2, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego".
Wymagane dokumenty należy skłądać do dnia 20 grudnia 2024 r.
Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach w Siedzibie Zakładu Wodociągów i Usług Komunalnych z siedzibą w Rudniku przy ul. Gawliny 2 lub drogą pocztową na adres korespondencyjny ZWiUK Rudnik: ul. Gawliny 2, 47-411 Rudnik do dnia 20.12.2024 r. do godz. 15.00.
Na kopercie powinien znajdować się napis:
"Nabór na wolne stanowisko robotnicze:
Brygadzista/Konserwator wod-kan
w Zakładzie Wodociągów i Usług Kanalizacyjnych w Rudniku (zakład budżetowy)".
Sposób kontaktu:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dane pracodawcy
Profil działalności:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Nr telefonu:
32 410 64 18, 696 428 160
Email:
tomasz.kostka@gmina-rudnik.pl
Pozostałe dane
Nazwa Urzędu Pracy:
Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Oferta dodana:
20.11.2024
Oferta ważna do:
20.12.2024